W związku z pandemią Covid-19 uległy zmianie zasady bezpieczeństwa i higieny obowiązujące na terenie obiektu.
W przypadku różnicy pomiędzy zasadami bezpieczeństwa a regulaminem obiektu obowiązują zapisy z zasad bezpieczeństwa.
Polityka Bezpieczeństwa dostępna jest również na stronie https://www.imperiall.pl/bezpieczny-hotel oraz na Recepcji.
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Imperiall Resort & MediSpa i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub/i zapłatę zaliczki lub/i całej należności za pobyt w Imperiall Resort & MediSpa. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym Pokoju hotelowym/ Domku Lux, a także na stronie www Imperiall Resort & MediSpa: www.imperiall.pl
§2 DOBA HOTELOWA
1. Pokój hotelowy/ Domek Lux wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w Recepcji jak najszybciej. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej. Przy zameldowaniu dzieci, w przypadku wątpliwości Obiektu co do spełnienia przesłanki z §3 ust.2 i 3, opiekunowie zobowiązani są do okazania dokumentu poświadczającego wiek dziecka.
2. Dzieci 0-3 lat (nieukończone 3 lata na dzień wymeldowania) bez świadczeń bezpłatnie: śpiące na łóżku z rodzicami, bez pościeli oraz ręcznika, bez lunchu. Maksymalnie dwójka dzieci do 3 roku życia pobyt bezpłatny ponad nominalny stan zakwaterowania (wiek liczony na podstawie daty z dnia wymeldowania)
3. Dzieci 3-12 lat (nieukończone 12 lat na dzień wymeldowania) kalkulacja wg. cennika dzieci 3-12 lat, dodatkowo bezpłatny lunch serwowany.
4. Dzieci, które ukończyły 12 lat na dzień wymeldowania obowiązuje kalkulacja wg. cennika osoby dorosłej, opcjonalnie lunch dodatkowo płatny.
5. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
6. Osoby niezameldowane w Imperiall Resort & MediSpa mogą gościnnie przebywać w Pokoju/ Domku Lux od godziny 08:00 do godziny 22:00.
7.Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.
8. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
9. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie opłacony zadatek w wysokości 30% wartości w terminie 3 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
10. W przypadku rezygnacji Gościa zadatek nie podlega zwrotowi.
11. Gość Imperiall Resort & MediSpa jest zobowiązany do dokonania opłaty za cały pobyt zadeklarowany w rezerwacji w dniu przyjazdu.
12. Ośrodek nie dokonuje zwrotu wniesionej opłaty w przypadku skrócenia pobytu przez Gościa w trakcie jego pobytu, chyba że skrócenie pobytu następuje z winy obiektu.
§4 USŁUGI
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
3. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
-warunki wypoczynku Gościa zgodnie z przedstawioną ofert
-bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę
-serwis sprzątania: Pokoje Hotelowe oraz Domki Lux sprzątane są do godz. 18:00, co drugi dzień trwania pobytu;
-wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
-w miarę posiadanych możliwości udostępnić inny Domek Lux/Pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w Domek Lux/Pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
4. Na życzenie gościa Ośrodek świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w Ośrodku,
- przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w Ośrodku.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Ośrodka pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość Ośrodka ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Ośrodek zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej lub przypisania świadczeń do pobytu Gościa za wyrządzone szkody w trakcie trwania pobytu, lub po jego wyjeździe. Do rozliczenia szkody zostanie wystawiona faktura VAT, będąca podstawą do uregulowania zobowiązań.
3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Ośrodek może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Ośrodka, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Ośrodka
4. Każdorazowo Gość opuszczający Pokój/Domek Lux, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz i pozostawić go w recepcji.
5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Domkach Lux/Pokojach grzałek, żelazek elektrycznych, kuchenek i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia Ośrodka.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
1.Ośrodek ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystającego z jego usług osoby w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2.Gość powinien zawiadomić recepcję Ośrodka o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3.Odpowiedzialność Ośrodka z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu recepcji.
4. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Pokoju/Domku Lux przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Ośrodek przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
§8 REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składanie reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§9 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Ośrodek akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać w Domkach Lux za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Ośrodka.
2. W Pokojach/Domkach Lux nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
3. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu w Budynku Głównym, Pokojach, Domkach Lux oraz tarasach zewnętrznych. Palenie tylko w miejscach wyznaczonych. Nieprzestrzeganie zakazu jest równoznaczne z wyrażenie przez gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 1000 złotych.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Pokojach/Domkach Lux i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
7.Gość na terenie Ośrodka jest zobowiązany przez cały pobyt do noszenia na ręce opaski identyfikacyjnej wydawanej w recepcji w dniu przyjazdu. Utrata, zgubienie lub zniszczenie, a także udostępnienie opaski identyfikacyjnej innym osobom, uniemożliwi Państwu korzystanie z naszych usług w pełnym zakresie. Opłata za powtórne otrzymanie opaski identyfikacyjnej wynosi 20 zł.
8. Opata za zgubienie karty do pokoju hotelowego lub klucza do Pokoju/Domku Lux wynosi 30 zł.
9. Wyposażenie ruchome/drobne: w przypadku braku, Gość Zostanie obciążony zgodnie z cennikiem: Suszarka do włosów: 50 zł; Ręcznik mały: 30 zł; Ręcznik duży: 50 zł; Ręcznik basenowy: 50 zł; Czajnik: 50 zł; Zastawa drobna (komplet): 30 zł; Narzuta: 100 zł; Szlafrok: 150 zł; Pozostałe: według kosztu zakupu.
10. Dodatkowa wymiana ręcznika/szlafroka/pościeli – opcja dodatkowo płatna zgodna z cennikiem Obiektu.
11. Wyposażenie stałe: w przypadku uszkodzeń Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową zgodną z cennikiem zakupu lub naprawy.
12. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 23:00 do godziny 07:00 rano.
13. Bramy wjazdowe na teren Obiektu są otwierane w godzinach 07:00 – 22:00.
14. Imperiall Resort & MediSpa zastrzega sobie prawo do zmiany godzin funkcjonowania punktów usługowych Obiektu.
Uwaga:
1. Proszę zapoznać się z naszą polityką prywatności.
2. Polityka Prywatności Imperiall Resort & MediSpa dostępna jest na stronie internetowej https://www.imperiall.pl/bezpieczny-hotel oraz na Recepcji. Jesteśmy do dyspozycji w zakresie uwag, sugestii, pytań lub wątpliwości w zakresie ochrony Państwa danych osobowych.
REGULAMIN FUNKCJONOWANIA PŁATNEGO NIESTRZEŻONEGO PARKINGU
Poprzez wjazd na teren Parkingu, użytkownik pojazdu zawiera z Zarządcą Parkingu umowę dostępu do miejsc parkingowych oraz wolnej przestrzeni służącej do manewrowania.
Poprzez wjazd na teren Parkingu, użytkownik pojazdu mechanicznego wyraża zgodę na zawarcie umowy zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz Przepisami Kodeksu Cywilnego.
I. Zasady Ogólne
1. Umowa zostaje zawarta z chwilą wjazdu na teren Parkingu, a kończy się wraz z wyjazdem z jego terenu. Dowodem zawarcia umowy jest bilet parkingowy lub karta abonamentowa. Umowa zostaje zawarta w celu umożliwienia użytkownikom pojazdów mechanicznych dostępu do terenu Parkingu i zlokalizowanej tam przestrzeni manewrowej.
2. Opłaty za parkowanie obowiązują 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Stawki opłat pobierane są zgodnie z obowiązującym cennikiem zatwierdzonym przez Zarządcę Parkingu.
3. Opłaty za parkowanie wnosi się w automatycznych kasach płatniczych lub w Biurze Obsługi Parkingu.
4. Osobę przedkładającą bilet parkingowy uznaje się za upoważnioną do kierowania wyjeżdżającym pojazdem.
5. Obraz oraz dźwięk na terenie Parkingu może być rejestrowany przez system monitoringu.
6. W przypadku utraty biletu parkingowego opłata za parkowanie wynosi 100,00 zł za każdą rozpoczętą dobę parkowania. Okres postoju zostanie ustalony przez pracownika Biura Obsługi Parkingu na podstawie analizy zapisu monitoringu.
7. W przypadku utraty biletu parkingowego użytkownik przed wyjazdem zobowiązany jest uregulować należność za postój oraz wykazać się w sposób wiarygodny uprawnieniami do korzystania z pojazdu. Do czasu okazania stosownych uprawnień pojazd nie może opuścić terenu Parkingu.
8. Maksymalny czas parkowania na podstawie biletu parkingowego wynosi 10 dni.
9. Zabroniony jest wjazd na teren parkingu pojazdów przewożących materiały wybuchowe, łatwopalne lub stwarzające niebezpieczeństwo dla innych użytkowników parkingu lub ich mienia bez wcześniejszego zgłoszenia tego faktu pracownikom Biura Obsługi Parkingu.
10. Zabroniony jest wjazd / wyjazd pojazdów z przyczepami bez wcześniejszego zgłoszenia tego faktu pracownikom Biura Parkingu.
11. Wszelkie warunki odbiegające od postanowień niniejszego Regulaminu ustala się w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
II. Instrukcja użytkowania parkingu
1. Możliwości wjazdu na parking
1.1. W celu wjazdu na parking należy najechać na pętlę magnetyczną. Przyłożyć kartę Mifare do panelu terminala wjazdowego lub pobrać z niego bilet wjazdowy.
1.2. Pojazdem należy podjeżdżać pod terminal wjazdowy z prędkością do 5 km/h.
1.3. W momencie podjechania aktywowany jest system (sygnał o obecności pojazdu pobierany jest z detektorów pętli magnetycznych).
1.4. System przy najechaniu pojazdu na pętlę magnetyczną i pozytywnej weryfikacji karty lub pobraniu biletu wjazdowego automatycznie otwiera szlaban wjazdowy.
1.5. Odpowiednie komunikaty wyświetlane są na terminalu wjazdowym.
1.6. Po podniesieniu szlabanu należy z prędkością 5 km/h przejechać przez wjazd.
1.7. Nie wolno zatrzymywać pojazdu pod szlabanem ani zaraz za nim.
1.8. Odległość pomiędzy dwoma wjeżdżającymi pojazdami powinna być bezpieczna.
1.9. Nie wolno wjeżdżać za innym pojazdem przed opuszczeniem i ponownym podniesieniem szlabanu (wjazd możliwy po zamknięciu cyklu wjazdy poprzedniego pojazdu).
2. Możliwości wyjazdu z parkingu
2.1. Przed opuszczeniem parkingu klient nie posiadający karty powinien opłacić w kasie parkingu pobrany przy wjeździe bilet.
2.2. W celu wyjazdu z parkingu należy najechać na pętlę magnetyczną. Przyłożyć kartę Mifare do panelu terminala wyjazdowego lub wsunąć w ustnik opłacony bilet wjazdowy.
2.3. Pojazdem należy podjeżdżać pod terminal wyjazdowy z prędkością do 5 km/h.
2.4. W momencie podjechania aktywowany jest system (sygnał o obecności pojazdu pobierany jest z detektorów pętli magnetycznych).
2.5. System przy najechaniu pojazdu na pętlę magnetyczną i pozytywnej weryfikacji karty lub opłaconego biletu wjazdowego automatycznie otwiera szlaban wyjazdowy.
2.6. Odpowiednie komunikaty wyświetlane są na terminalu wyjazdowym.
2.7. Po podniesieniu szlabanu należy z prędkością 5 km/h przejechać przez wyjazd.
2.8. Nie wolno zatrzymywać pojazdu pod szlabanem ani zaraz za nim.
2.9. Odległość pomiędzy dwoma wyjeżdżającymi pojazdami powinna być bezpieczna.
2.10. Nie wolno wyjeżdżać za innym pojazdem przed opuszczeniem i ponownym podniesieniem szlabanu (wyjazd możliwy po zamknięciu cyklu wyjazdu poprzedniego pojazdu).
III. Warunki użytkowania Parkingu, kontrola Parkowania oraz opłaty dodatkowe
1. Kontrolę w zakresie zgodności parkowania pojazdów z niniejszym Regulaminem prowadzą pracownicy parkingu oraz właściwe służby (Policja, Straż Miejska).
2. Na terenie Parkingu obowiązują przepisy kodeksu drogowego.
3. Użytkownik parkingu zobowiązany jest do respektowania znaków drogowych i pozostałych warunków użytkowania oraz do wykonywania instrukcji pracowników Zarządcy Parkingu.
4. Jeżeli użytkownik Parkingu poprzez niewłaściwe zaparkowanie pojazdu utrudni lub zablokuje ruch na terenie Parkingu, zaparkuje pojazd poza oznaczonymi miejscami parkingowymi bądź na miejscach wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych bez posiadania karty niepełnosprawnej umieszczonej w widocznym miejscu za przednią szybą samochodu, Zarządca Parkingu jest uprawniony do samodzielnego odholowania pojazdu na koszt jego użytkownika lub właściciela.
5. Zarządca parkingu jest uprawniony do naliczania opłaty dodatkowej na użytkowników naruszających niniejszy Regulamin w wysokości 100,00zł za każde naruszenie.
6. Użytkownik, któremu została naliczona opłata dodatkowa zobowiązany jest do jej opłacenia w Biurze Obsługi Parkingu.
7. Wszelkie uwagi związane z funkcjonowaniem parkingu można zgłaszać wyłącznie w formie pisemnej w Biurze Obsługi Parkingu.
IV. Odpowiedzialność Użytkownika Parkingu
1. Użytkownik Parkingu odpowiada za wszystkie szkody spowodowane przez niego samego, jego pracowników, zleceniobiorców lub osoby mu towarzyszące, a wyrządzone Parkingowi, Zarządcy Parkingu lub osobom trzecim.
2. Użytkownik Parkingu ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia mienia oraz zanieczyszczenia na terenie Parkingu.
3. Użytkownik Parkingu zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Biura Obsługi Parkingu o wszelkich zdarzeniach opisanych w pkt.1 i 2 niniejszego rozdziału, nie później jednak niż przed opuszczeniem parkingu.
V. Odpowiedzialność Zarządcy Parkingu
1. Zarządca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojazdu użytkownika powstałe na terenie Parkingu z winy użytkownika pojazdu, osób trzecich bądź działania siły wyższej. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pojeździe użytkownika lub stanowiące wyposażenie pojazdu użytkownika.
2. Zarządca Parkingu odpowiada za szkody zawinione przez jego pracowników.
VI. Zasady Bezpieczeństwa
1. Na terenie Parkingu dozwolona prędkość pojazdów wynosi 10 km/h.
2. Na terenie Parkingu bezwzględnie zabronione jest:
a) Parkowanie pojazdów w miejscach do tego nieprzeznaczonych
b) Palenie tytoniu, spożywanie napojów alkoholowych i środków odurzających oraz używanie otwartego ognia,
c) Składowanie paliw, substancji łatwopalnych i toksycznych, jak również pustych pojemników po paliwie,
d) Tankowanie pojazdu,
e) Postój pojazdu z pracującym silnikiem,
f) Parkowanie pojazdów z nieszczelnym układem paliwowym, układem olejowym, układem chłodzenia lub z innymi uszkodzeniami mogącymi spowodować zanieczyszczenie parkingu,
g) Przebywanie osób nieupoważnionych
3. Na miejscach parkingowych, drogach wewnętrznych oraz drogach wjazdowych i wyjazdowych zabronione jest naprawianie, mycie, odkurzanie pojazdów, wymiana wody chłodzącej, paliwa lub oleju jak również zanieczyszczanie parkingu w jakikolwiek inny sposób.
Zarząd Imperiall Resort & MediSpa
CENNIK PŁATNEGO NIESTRZEŻONEGO PARKINGU
Poprzez wjazd na teren Parkingu, użytkownik pojazdu zawiera z Zarządcą Parkingu umowę dostępu do miejsc parkingowych oraz wolnej przestrzeni służącej do manewrowania.
Poprzez wjazd na teren Parkingu, użytkownik pojazdu mechanicznego wyraża zgodę na zawarcie umowy zgodnie
z postanowieniami Regulaminu Parkingu oraz Przepisami Kodeksu Cywilnego.
CENNIK DLA GOŚCI IMPERIALL RESORT & MEDISPA:
ZEWNĘTRZNY PARKING MONITOROWANY NIESTRZEŻONY: 15 ZŁ / DOBA
GARAŻ PODZIEMNY: 40 ZŁ / DOBA
OPŁATA ZA ZGUBIENIE BILETU PARKINGOWEGO: 100 ZŁ / DOBA
CENNIK DLA GOŚCI SPOZA OBIEKTU*
ZEWNĘTRZNY PARKING MONITOROWANY NIESTRZEŻONY: 5 ZŁ / GODZINA
OPŁATA ZA ZGUBIENIE BILETU PARKINGOWEGO: 100 ZŁ / DOBA
*W tym osób korzystających z punktów usługowych znajdujących się na terenie
Imperiall Resort & MediSpa.
Czekamy na Ciebie w Imperiall Resort & MediSpa
W godzinach od 11:00 do 12:00 istnieje możliwość zamówienia deserów oraz napojów.
ul. Północna 6, Sianożęty
78-111 Ustronie Morskie